سیاسی

نصر الله: شهدای امروز در کرمان در همان مسیر شهید سلیمانی شهید شدند

دبیرکل حزب الله لبنان، شهادت برخی خانواده ها در کنار آرامگاه شهید سلیمانی در کرمان که به گفته او در همان مسیر شهید سلیمانی، شهید شدند را تسلیت گفت.

میدل ایست نیوز: حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان، به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همراهان آنها سخنرانی کرد.

به گزارش المنار، وی شهادت برخی خانواده ها در کنار آرامگاه شهید سلیمانی در کرمان که به گفته او در همان مسیر شهید سلیمانی، شهید شدند را تسلیت گفت.

نصر الله شهادت سید رضی موسوی، مستشار ایرانی در سفارت ایران در دمشق که به دست اسرائیل شهید شد و شهادت صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی حماس که روز گذشته در بیروت شهید شد را تبریک و تسلیت گفت.

وی گفت که محور مقاومت یک رویکرد استراتژیک واضح دارد که دوستان و دشمنان در آن مشخص و اهداف نیز واضح است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که در محور مقاومت، کسی بر کسی چیزی را دیکته نمی کند و هر کس در راستای رویکرد استراتژیک و منافع کشورش، تصمیم می گیرد.

وی با اشاره به اینکه قهرمانی‌ها در فلسطین و دستاوردهای میدانی ماحصل کار امروز یا یک سال نیست، بلکه نتیجه دو دهه زمان است، گفت که شهید قاسم سلیمانی در این نبرد قویاً حضور دارد و آنچه که امروز شاهدش هستیم، از ثمره‌های جانفشانی‌های این فرمانده جهادی بزرگ است.

نصر الله گفت که دستاوردها در غزه زائیده دو دهه تلاش باپشتکار است و شهید سلیمانی و نیروی قدس با آنها بودند.

منبع
المنار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا