سیاسی

در سالروز شهادت شهید سلیمانی؛
هشدار رئیسی به اسرائیل: هزینه جنایت‌هایی که مرتکب شدید، خواهید داد

رئیس جمهور ایران در چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به اسرائیل هشدار داد که بابت جنایت هایی که مرتکب شدید، هزینه ای خواهید داد که سخت پشیمان کننده خواهد بود.

میدل ایست نیوز: ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران گفت در منظومه فکری رهبری پرورش انسانهای بسیاری را می بینیم که در امتداد این مکتب، مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش تسنیم، وی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلای تهران گفت که آنچه که از اخلاص خداخواهی عدالتخواهی حق طلبی و دفاع از مظلوم می بینیم آموزه هایی است که شهید سلیمانی از مکاتب امام خمینی و رهبر انقلاب آموخته است.

رئیسی افزود که شهید سلیمانی الگویی برای جامعه امروز ماست و او قهرمانی برای جامعه اسلام است.

رئیس جمهور ایران تصریح کرد که مقاومت در گوشت و پوست ملت‌های منطقه جاگرفته و از بین‌رفتنی نخواهد بود. امروز ببینید که چند سال است شهید سلیمانی بین ما نیست اما مقاومت زنده است.

رئیسی بیان کرد که مردم مظلوم لبنان عراق و سوریه احساس کردند که می توانند و او روحیه ما می توانیم را به همه القا کرد و همه فهمیدند که دشمن را می توان با مقاومت و ایستادگی شکست داد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت زدودنی و ازبین رفتنی نیست. آن مادری که چند بچه اش شهید شده در درگاه خدا شکرگزار خداست، بیان کرد که مگر می‌شود این مقاومت را از بین برد؟ برخی از روسای کشورها می‌گویند که موجب تعجب ماست که چگونه رژیم غاصب در مقابل مقاومت زمین‌گیر شده است.

رئیسی اظهار داشت که قدرتتان به مقاومت نمی‌رسد؛ زنان و کودکان را می‌کشید. در کشتن ۱۰ هزار کودک دست انتقام الهی بیرون آمده و رژیم صهیونیستی حتما پایان قطعی خواهد داشت. به زودی شاهد پایان رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

رئیس جمهور ایران درباره حمله حماس به اسرائیل گفت که طوفان الاقصی طوفان به پا کرد، رئیس یکی ازکشور های منطقه به من گفت وزیر خارجه امریکا سه روز بعد از طوفان الاقصی به سرزمین اشغالی سفر کرد و گفت حقیقتا احساسم این بود که اسرائیل با تمامی ادعاهایش فروریخته است اما امریکا با سازو برگ نظامی و با پول و امکانات سعی کرد رژیم صهیونیستی را حفظ کند ولی رژیم صهیونیستی هرگز حفظ نخواهد شد.

وی افزود که باور داریم طوفان الاقصی ادامه دارد و پایان طوفان الاقصی پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

رئیسی با بیان اینکه در همه جنایاتی که در غزه و فلسطین واقع شد، امریکایی های نقش مستقیم داشتند، تاکید کرد که به رژیم صهیونیستی هشدار می دهم تردید نکنید در این جنایت و جنایت هایی که مرتکب شده اید، هزینه ای خواهید داد که سخت پشیمان کننده خواهد بود.

منبع
تسنیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا