سیاسی

بازداشت 4 نفر از عاملان آتش سوزی در بیمارستان زنان و کودکان در دیوانیه

استاندار دیوانیه اعلام کرد که دستگاه های امنیتی عراق توانستند 4 شخصی را که در آتش سوزی در بیمارستان آموزشی زنان و کودکان دست داشتند، بازداشت کنند.

میدل ایست نیوز: میثم عبدالاله الشهد، استاندار دیوانیه اعلام کرد که دستگاه های امنیتی عراق توانستند 4 شخصی را که در آتش سوزی در بیمارستان آموزشی زنان و کودکان دست داشتند، بازداشت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وی اشاره کرد که دستگاه های امنیتی از جمله امنیت ملی و اطلاعات، پس از گذشت 3 روز از حادثه آتش سوزی و بررسی کامل دوربین ها و رویدادهایی که در بیمارستان رخ داد، عاملان این اقدام را بازداشت کردند.

استاندار دیوانیه اشاره کرد که از زمان مدیریت این استان به ادارات و نهادهای دولتی بر لزوم از بین بردن مواد سریع الاشتعال و تاکید بر اقدامات ایمنی دستور داده است.

وی ضمن تشکر از دستگاه های امنیتی، از همه شهروندان خواست به شایعات توجه نکنند و اطلاعات را از منابع رسمی دریافت کنند.

از طرفی دیگر نجاح محمود سلطان، فرمانده پلیس دیوانیه گفت که اطلاعات دستگاه مبارزه با تروریسم با همکاری امنیتی 4 نفر از عاملان آتش سوزی بیمارستان آموزشی زنان و کودکان را بازداشت کردند.

آتش‌سوزی در بیمارستان زنان و کودکان جان چهار کودک را گرفت و حدود 20 کودک دچار تنگی نفس شدەاند. همچنین 150 کودک و 190 نفر از همراهان آنها از بیمارستان خارج شدند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا