سیاسی

کتائب حزب الله: عربستان و امارات برای پاسخ به جنایت کرمان هدف بهتری بودند

مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق گفت: اگر برادران در سپاه پاسداران از هدف بهتر برای پاسخ به جنایت کرمان از ما می پرسیدند، نظر ما حمله به اهدافی در عربستان و امارات بود.

میدل ایست نیوز: ابو علی العسکری، مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق، از گروه های مقاومت در این کشور گفت که مقاومت اسلامی در عراق، روند عملیات خود در چارچوب تداوم حمایت از ملت فلسطین در غزه را تشدید می کند.

براساس بیانیه ای که در کانال تلگرامی العسکری منتشر شد، وی گفت: با وجود اینکه از بمباران اهدافی در شمال عراق توسط ایران و پیش از آن بمباران اهداف دیگری متعلق به دولت اقلیم کردستان اطلاع نداشتیم، اما مخالف آن نیستیم چرا که به کاهش سرطانی که برای عراق به وجود آورده اند، کمک می کند.

مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق افزود: اگر برادران در سپاه پاسداران از هدف بهتر برای پاسخ به جنایت کرمان از ما می پرسیدند، نظر ما حمله به اهدافی در عربستان بود چرا که عربستان نخستین به وجود آورنده تکفیری ها و عامل انحصاری برای مدیریت آنها است.

العسکری در ادامه تصریح کرد: همچنین اهدافی در امارات، هدف بهتری برای پاسخ به جنایت کرمان بود زیرا امارات مقرهای علنی متعلق به صهیونیست ها را در خود جای داده و روابط خود را عادی سازی کرده بلکه اطلاعات آن در جهت تسهیل بسیاری از عملیات جنایتکارانه در ایران اقدام می کند.

منبع
ابو علی العسکری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا