سیاسی

واکنش رئیسی به شهادت 5 مستشار ایرانی در دمشق

رئیس جمهور ایران در پیامی ضمن تسلیت ترور 5 تن از مستشاران نظامی ایران در دمشق، این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

میدل ایست نیوز: ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در پیامی با تسلیت ترور پنج تن از مستشاران نظامی ایران توسط رژیم صهیونیستی تصریح کرد: بی‌شک تداوم این‏گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند‌.

براساس بیانیه ریاست جمهوری ایران، رئیس گفت: بار دیگر رژیم جنایت‏کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه تعدادی از نیروهای سوری و پنج تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را که در کسوت مستشاری و در پاسداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه حضور داشتند، به شهادت رساند.

وی افزود: اینجانب با محکوم کردن این ترور بزدلانه، شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی، حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‏‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت می‌گویم.

رئیس اظهار داشت: جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی که با زیر پا گذاشتن همه معاهدات جهانی و اصول انسانی، در سایه حمایت کشورهای سلطه‏‌گر و در رأس همه آنها امریکا و سکوت مجامع جهانی رقم می‏‌خورد، قطعاً لکه ننگ دیگری در پرونده سیاه همه مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

پیش از این سپاه ایران اعلام کرد که در پی حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، 5 تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

منبع
ریاست جمهوری ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا