سیاسی

اخبار ضد و نقیض درباره انفجارها نزدیک فرودگاه حلب

برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار نزدیک فرودگاه شهر حلب خبر دادند که همین امر گمانه زنی ها درباره علت این انفجارها را افزایش داده است.

میدل ایست نیوز: بیشتر اخبار منتشر شده در فضای مجازی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق نزدیک فرودگاه حلب حکایت دارد اما شماری از رسانه ها از جمله رسانه های مخالف سوریه اعلام کرده اند این انفجارها  ناشی از  عملیات خنثی سازی بقایای تسلیحات به جای مانده از جنگ در سوریه بوده است که  توسط یگانهای مهندسی  نیروهای ارتش این کشور خنثی شده است.

پایگاه عرب 48 در این باره نوشت: صدای چند انفجار در منطقه فرودگاه بین‌المللی حلب شنیده شد، در حالی پدافند هوایی سوریه نیز به مقابله با اهداف متخاصم  پرداخت.

این منبع نوشت : در همین حال دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان، اعلام کرد صداهایی که شنیده شد ناشی از انفجار بمب‌ها و مواد منفجره به جای مانده از جنگ است که توسط واحدهای مهندسی نیروهای ارتش سوریه خنثی شده است و  نیروهای سوریه  از ساعات اولیه صبح  وقوع چنین انفجارهایی را اعلام کرده بودند.

دیده بان حقوق  سوریه اخبار منتشر شده در رسانه ها و صفحات اجتماعی در خصوص حملات اسرائیل به فرودگاه بین المللی حلب را تکذیب کرد.

رژیم صهیونیستی به ندرت انجام  این حملات را تایید می‌کند، اما بارها تاکید کرده است  با آنچه که تلاش‌های تهران برای تثبیت حضور نظامی خود در سوریه توصیف می‌کند، مقابله خواهد کرد.

رسانه رسمی سوریه هنوز در این باره موضعی نگرفته است.

منبع
عرب 48

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا