اجتماعی

ثبت بیش از 50 میلیون مکالمه تلفنی در ایام زیارت نیمه شعبان

سازمان رسانه و ارتباطات عراق اعلام کرد که از روز دهم تا پانزدهم ماه شعبان، 50 میلیون و 111 هزار مکالمه تلفنی ثبت شده است.

میدل ایست نیوز: سازمان رسانه و ارتباطات عراق از استفاده بیش از 13 میلیون کاربر از خدمات شرکت‌های تلفن همراه کشور در ایام زیارت نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش «الفرات نیوز» علی المؤید رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق در بیانیه ای اعلام کرد که ستاد عملیاتی که سازمان رسانه و ارتباطات به مناسبت زیارت شعبانیه آن را راه اندازی کرد، از روز دهم تا پانزدهم ماه شعبان، 13 میلیون و 467 هزار کاربر شبکه های تلفن همراه را ثبت کرد که 12 میلیون و 784 هزار نفر از این افراد کاربر داخلی و 692 هزار نفر دیگر کاربر خارجی بودند.

المؤید اظهار داشت در دوره زمانی مذکور، 50 میلیون و 111 هزار مکالمه تلفنی ثبت شد که 49 میلیون و 743 هزار عدد از این مکالمه ها داخلی و 367 هزار مکالمه بین المللی بوده است.

وی همچنین بیان کرد که در این مدت 5 روزه، 43 میلیون و 489 هزار پیامک ارسال شد که 1.4 میلیون از پیامک ها، پیامک های بین المللی بوده است.

رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق ادامه داد که مجموع حجم انتقال داده ها به 2 هزار و 130 ترابایت رسید.

پیش از این رئیس سازمان سازمان رسانه و ارتباطات عراق اعلام کرد که 119 خبرنگار و بیش از 100 دوربین زیارت نیمه شعبان در شهر کربلا را پوشش دادند.

وی بیان کرد که 16 دستگاه پخش زنده اتفاقات و وقایع زیارت شعبانیه در شهر کربلا را به طور زنده منتقل کردند.

رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق افزود 91 خبرنگار عراقی و 28 خبرنگار غیرعراقی برای 27 آژانس خبری و 68 شبکه تلویزیونی، در پوشش زیارت شعبانیه مشارکت کردند.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا