سیاسی

حمایت سوریه از حمله ایران به رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه سوریه ضمن ابراز همبستگی با جمهوری اسلامی ایران درباره حمله به رژیم صهیونیستی گفت: حمله ایران بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل انجام شد.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه سوریه اعلام کرد حملات ایران به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در چارچوب استفاده از حق این کشور در دفاع از خود و بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل انجام شد.

به گزارش «سانا» این وزارتخانه افزود سوریه همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران ابراز و بار دیگر تجاوز رژیم صهیونیستی به مقرهای دیپلماسی ایران در دمشق را محکوم می کند.

وزارت خارجه سوریه ادامه داد سوریه تمام تجاوزات رژیم صهیونیستی به حاکمیت و امنیت اراضی سوریه به ویژه تاسیسات شهری آن از جمله دو فرودگاه دمشق و حلب و دیگر زیرساخت های آن که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان سوری شده است را محکوم می کند.

این وزارتخانه افزود ناکامی شورای امنیت ملی در انجام وظایف خود در راستای حفظ صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی امری است که اجازه عبور از خطوط قرمز و نقض اصول اساسی قوانین بین المللی را به رژیم صهیونیستی داده است.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد ناتوانی امریکا و کشورهای غربی هم پیمان آن، در انجام نقش خود در راستای حفظ ثبات و امنیت بین المللی بر عدم احترام این کشور ها به منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی تاکید می کند.

منبع
سانا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا