سیاسی

یائیر لاپید:
قدرت بازدارندگی اسرائیل از بین رفته است

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با تأکید بر اینکه کابینه فعلی در حال نابودی «اسرائیل» است، خواستار اجرای انتخابات پیش از موعد شد.

میدل ایست نیوز: یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «برای سرنگونی دولتی که اسرائیل را نابود می‌کند و خواهد کرد، انتخابات باید فورا اجرا شود».

به گزارش «الجزیره» لاپید از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: «از بئیری تا کریات شمونه تنها ویرانه ای باقی مانده است».

وی در ادامه  گفت: «قدرت بازدارندگی اسرائیل از بین رفته و خشونت تروریست‌های یهودی از کنترل خارج شده است».

رئیس اپوزیسیون دولت رژیم صهیونیستی افزود: «اگر در زمان مناسب این دولت را سرنگون نکنیم برای ما ویرانی به بار خواهد آورد و الان زمان برگزاری انتخابات فرارسیده است».

وی گفت: این دولت و نخست‌وزیرش «خطری وجودی» برای اسرائیل هستند.

لاپید ادامه داد: آنان بازدارندگی اسرائیل را از میان بردند و دشمنان ضعف این دولت را حس می‌کنند و از این بابت سرشان را بالا می‌گیرند.

لاپید این اظهارات را در شرایطی مطرح کرد که کابینه رژیم صهیونیستی در پی حمله تلافی جویانه موشکی و پهپادی ایران تحت فشار افکار عمومی است.

این در حالی است که عملکرد کابینه افراط گرای نتانیاهو در جنگ غزه و نیز در تعامل با کشورهای خارجی به خصوص ایالات متحده، با انتقادات شدید داخلی و خارجی مواجه شده است.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا