سیاسی

نخست وزیر انگلیس از اقدام هماهنگ گروه هفت علیه ایران خبر داد

نخست وزیر انگلیس از اقدامات هماهنگ هفت کشور بزرگ صنعتی جهان علیه ایران به سبب حملات پهپادی و موشکی این کشور به رژیم صهیونیستی خبر داد.

میدل ایست نیوز: ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان در حال آماده‌سازی بسته‌ای از اقدامات هماهنگ علیه ایران در پی حملات پهپادی و موشکی تهران به رژیم صهیونیستی است.

به گزارش الرای، ریشی سوناک در جلسه پارلمان این کشور با اشاره به بحث و گفت‌وگو میان رهبران گروه ۷ در اوایل هفته گفت: ما به شکلی فوری با متحدان خود کار و تلاش می کنیم تا ببینیم چه گام‌ها و اقداماتی می توانیم به شکل هماهنگ به منظور بازدارندگی و محکومیت آنچه ایران انجام می دهد؛ اتخاذ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: من با همتایان خود از رهبران گروه 7 صحبت کردم در حالی که همگی ما در محکومیت این حمله (ایران) با یکدیگر متحد هستیم.

پس از حمله انتقام جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، سران گروه 7 جلسه ای به صورت ویدئوکنفرانس برای بررسی این حمله برگزار کردند.

شارل میشل، رئیس شورای اتحادیه اروپا، با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که حاضران در این نشست «به اتفاق آرا» حمله ایران را محکوم کردند.

منبع
الرای

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا