اقتصادی

ادامه تلاش فرودگاه دبی برای بازگرداندن پروازها به شرایط عادی

مقامات فرودگاه دبی پس از بارش بی‌سابقه باران و وقوع سیلاب های گسترده و متعاقب آن اختلال در پروازها به تلاش خود برای بازگشت به وضعیت عادی و ازسرگیری پروازها ادامه می‌دهند.

میدل ایست نیوز:«پل گریفیث» رئیس اجرایی شرکت فرودگاه‌های دبی اعلام کرد این فرودگاه تمامی تلاش خود را برای بازگرداندن هرچه سریعتر اوضاع و عملیات نقل انتقال به حالت عادی و کمک به مسافرانی که به علت شرایط آب و هوایی استثنایی پروازهای شان لغو یا با تاخیر مواجه شده است انجام می‌دهند.

به گزارش البیان، گریفیث تصریح کرد: ما شاهد بهبود مستمر در حرکت خروجی‌های فرودگاه هستیم و به شکل جدی و مستمر برای کمک به مسافران در فرودگاه جهت تسهیل سفرهای آنها تلاش می‌کنیم.

رئیس اجرایی فرودگاه‌های دبی در ادامه خاطر نشان کرد: ایمنی مسافران اولویت اصلی ما خواهد بود و از این رو تیم های ما به توزیع آب و غذا در سراسر فرودگاه به منظور تامین نیازها مبادرت کرده اند.

این مقام اماراتی با عذرخواهی عمیق از مسافران به علت ناراحتی بسیاری از آنان، تصریح کرد به وجود آمدن این شرایط بی سابقه چالش‌های بی نظیری ایجاد کرده‌اند و ما با شکل دائم در حال همکاری با تمامی مسئولان مربوط و کادر فرودگاه هستیم و از صبر و شکیبایی مسافران در این دوره تقدیر می کنیم.

فرودگاه دبی از روز چهارشنبه و در پی بارش بی سابقه باران در امارات همه پروازهای خود را متوقف کرد.

مرکز ملی هواشناسی امارات در بیانیه ای نوشت امارات در 24 ساعت گذشته شاهد بیشترین حجم بارندگی در تاریخ معاصر و از آغاز ثبت داده های آب و هوایی در سال 1949 بوده است.

مرکز مذکور تاکید کرد که این میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته و تا پایان ساعت 21 روز سه شنبه، یک اتفاق استثنایی در تاریخ آب و هوایی امارات پس از آغاز ثبت داده های آب و هوایی به شمار می آید.

مرکز ملی هواشناسی امارات پیش بینی کرد «در ساعات پیش رو شاهد حجم بیشتری از بارش باران باشیم».

منبع
البیان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا