سیاسی

شهادت 3 عضو حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

3 عضو حزب الله، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزلی در جنوب لبنان شهید شدند.

میدل ایست نیوز: بر اساس آنچه یک منبع نزدیک به حزب‌الله به خبرگزاری «فرانسه» گفته است، 3 عضو این گروه شنبه یکم اردیبهشت، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزلی در جنوب لبنان شهید شدند.

به گزارش العربیه، از ابتدای جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی فلسطین، شاهد تنش‌هایی بوده که در ادامه آن حزب‌الله طی هفته جاری حملات خود را برای هدف گرفتن تجمعات و پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی تشدید کرده و تاکنون چندین نیروی ارتش رژیم صهیونیستیی را در جبهه شمالی مجروح کرده است.

این منبع آگاه نزدیک به حزب‌الله که خواسته هویت او فاش نشود، گزارش داد که در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در شهر «الجبین» در جنوب لبنان، سه عضو حزب‌الله شهید و دو تن دیگر به شدت مجروح شدند.

در همین راستا، پیشتر خبرگزاری ملی لبنان گزارش داده بود که «جنگنده‌های دشمن منزلی را در شهر الجبین هدف قرار دادند و تیم‌های اورژانس به سمت منطقه اعزام شده‌اند.»

حزب‌الله هنوز بیانیه‌ای در خصوص شهادت این 3 عضو خود صادر نکرده است، اما در بیانیه‌های متوالی مدعی شده است که پایگاه‌ها و تجمعات نیروها و دستگاه‌های تجسسی اسرائیلی را هدف قرار داده است.

تنش‌ها در مرزهای لبنان و اسرائیل که طبق قواعد درگیری از سوی دو طرف مدیریت می‌شد، به‌ویژه در پایان هفته گذشته متأثر از حملات متبادل اسرائیل و ایران تشدید شد.

بنا به اعلام ارتش اسرائیل، حمله حزب‌الله در روز چهارشنبه به یک پایگاه نظامی در شمال این کشور، 14 سرباز اسرائیلی را مجروح کرد.

منبع
العربیه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا