اجتماعی

«امیدهای عراق» امیدوار به صعود از مرحله گروهی

تیم ملی امید عراق پس از شکست 4 بر 2 تاجیکستان، امید خود را برای صعود از گروهش زنده نگه داشت.

میدل ایست نیوز: سرمربی تیم المپیک عراق ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش در بازی شب گذشته خود برابر تیم تاجیکستان در ادامه دور دوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا در قطر، از بازیکنانش خواست این بازی را فراموش کنند و به فکر برد مقابل عربستان سعودی و صعود از این مرحله باشند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، «راضی شنیشل» سرمربی تیم زیر 23 سال عراق تاکید کرد تیم عراق با برتری مقابل تاجیکستان از سد یک رقیب قدرتمند عبور کرد و به سه امتیاز مهم دست یافت و بازیکنان حق دارند خوشحال باشند اما باید پرونده این بازی را ببندیم و آماده بازی‌های بعد باشیم.

شنیشل گفت: پس از ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز توانستیم بر شوک ناشی از شکست تایلند غلبه کنیم اما مصدومیت همچنان گریبانگیر چند بازیکن است و ما باید در هر مسابقه اعتماد لازم برای کسب پیروزی را داشته باشیم.

تیم فوتبال المپیک عراق شب گذشته در ورزشگاه الجنوب قطر موفق شد با نتیجه  4 بر 2 از سد تاجیکستان بگذرد و با کسب سه امتیاز منتظر دیدار با عربستان سعودی باشد.

گل های عراق را در این دیدار منتظر محمد در دقیقه 14، علی جاسم در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی ، حسن خالد در دقیقه 56 و کرار سعد در دقیقه 87 به ثمر رساندند.

در این گروه عربستان 6 امتیازی و بعد از آن تیمهای عراق و ویتنام به ترتیب با  3 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده های نخست تا سوم  و تاجیکستان هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا