سیاسی

ناتو توانمندی خلبانان و نیروی هوایی عراق را ستود

رئیس ستاد نمایندگی ناتو در بغداد گفت: سطح خلبانان عراقی بسیار بالا است، به ویژه آنکه خلبانان در حال رزمایش نشان دادند که توانمندی‌هایشان با توانمدی‌های جهان هم‌تراز است.

میدل ایست نیوز: نیکولا پیازنتی رئیس ستاد نمایندگی ناتو در عراق، امروز چهارشنبه (24 آوریل) توانمندی‌ خلبانان عراقی و نیروی هوایی عراق را ستود و به حمایت از نیروی هوای عراق در آموزش به خلبانان در مراحل آتی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، پیازنتی گفت که این اولین مشارکت نیروی هوایی ایتالیا در رزمایش نیروی هوایی عراق است و ما در این رزمایش به سطح بسیار بالایی از همکاری بین ناتو و نیروی هوایی عراق دست یافتیم.

وی افزود که سطح خلبانان عراقی بسیار بالا است به ویژه آنکه خلبانان در حال رزمایش نشان دادند که توانمندی‌هایشان با توانمدی‌های جهان هم‌تراز است.

وی خاطرنشان کرد که ما برای حمایت از خلبانان، در مراحل بعدی آموزش به آنها کمک خواهیم کرد.

رئیس ستاد نمایندگی ناتو در عراق درباره افزایش هواپیماها و تجهیزات جنگی عراق تصریح کرد که سطح همکاری در حال حاضر در حد حمایت و پشتیبانی است. عراق و ایتالیا شرکای امنیتی به شمار می‌آیند و ما هر زمان که بخواهیم می‌توانیم از هواپیماهایی که عراق در اختیار دارد، استفاده کنیم.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا