سیاسی

حمله حزب الله لبنان به 4 موضع ارتش رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان جزئیات عملیات خود و حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را اعلام کرد.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان امروز دوشنبه (29 آوریل) از حمله به 4 موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اسرائیل خبر داد.

به گزارش «اسپوتنیک» حزب الله اعلام کرد که در شامگاه یکشنبه (28 آوریل) در بخش غربی جنوب لبنان علیه مواضع و تجمع ارتش اسرائیل در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان، عملیات انجام داده است و طی این عملیات، در شهرک «شتولا»، یک ساختمان که توسط سربازان ارتش رژیم اشغالگر مورد استفاده قرار می‌گرفت، را مستقیما هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان افزود که در بخش شرقی به پایگاه البغدادی، السماقه و رویسات العلم در تپه‌های کفر شوبا حمله توپخانه‌ای کرده‌ است.

از طرفی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی 13 شهرک در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

این ارتش در بخش شرقی، شهرک‌های بلیدا، میس الجبل و حولا و در بخش مرکزی جنوب لبنان، شهرک‌های مارون، رامیه، عیتا الشعب و حانین و در بخش غربی شهرک‌های جبل بلاط و طیر حرفا را بمباران کرد.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص نیز اعلام کرد که یافتن منطقه‌ای سالم در شهرک المناره در مرزهای لبنان، امری دشوار است و ویرانی و تخریب در تمام بخش‌های شهرک دیده می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که به حدود 70 درصد از ساختمان‌ها به علت حملات مستقیم خسارت وارد شده است.

از اکتبر سال گذشته، با تشدید اوضاع در منطقه پس از اعلام عملیات نظامی علیه جنبش حماس در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، مرزهای جنوبی لبنان شاهد درگیری‌های متقابل حزب الله لبنان و ارتش رژیم اشغالگر است.

منبع
اسپوتنیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا