سیاسی

یورش نظامیان صهیونیست به شهرها و شهرک‌های کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به تعدادی از شهرها و شهرک‌های کرانه باختری یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

میدل ایست نیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در یورش صبح روز سه شنبه خود به شهرها و شهرک‌های کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بازداشت کرد که در نتیجه این اقدام، درگیری‌های مسلحانه‌ای میان نیروهای اشغالگر و جوانان فلسطینی رخ داد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی به نقل از شاهدان عینی، نظامیان رژیم صهیونیستی در میان درگیری‌های مسلحانه با مبارزان فلسطینی به تعدادی از منازل در اردوگاه قدیمی شرق نابلس یورش بردند و خانواده‌ها را تهدید کردند در صورتی که فرزندان خود را تحویل ندهند، خانه‌هایشان تخریب خواهد شد.

در همین ارتباط برخی منابع نیز گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «سیله الظهر» در جنوب جنین یورش برد و به بازرسی چند منزل و بازداشت تعدادی از فلسطینیان مبادرت کرد.

افزون بر این حملات، یورش‌های شبانه‌ای هم به شهرک عنبتا در شرق طولکرم و شهرهای مختلف در استان‌های بیت لحم و الخلیل صورت گرفت که به بازداشت شماری از فلسطینیان به‌ویژه در شهر الخلیل منجر شد.

گفتنی است به موازات جنگ غزه از تاریخ هفتم اکتبر تا کنون، ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان حملات خود را به فلسطینی‌ها و اموال آن‌ها در کرانه باختری از جمله در شهر قدس افزایش داده‌اند.

بر اساس داده‌ها و آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، علاوه بر موج بازداشت‌ها، تا کنون در این یورش‌ها ۴۹۱ نفر شهید و حدود ۴هزار و ۹۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

منبع
خبرگزاری آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا