اقتصادی

آغاز به کار جشنواره بین‌المللی خرید در نجف اشرف

جشنواره بین‌المللی خرید در عراق، با مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی، عربی و خارجی در شهر نجف اشرف آغاز به کار کرد.

میدل ایست نیوز: فعالیت‌های جشنواره بین‌المللی بازاریابی سال ۲۰۲۴ در عراق، از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان نجف اشرف با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت عربی، خارجی و داخلی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، حیدر الموسوی مسئول رسانه‌ای نمایشگاه بین‌المللی نجف اعلام کرد: دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی بازاریابی سال 2024، با حضور شرکت‌هایی از هشت کشور عربی و خارجی شامل مصر، سوریه، هند، پاکستان، لبنان، ترکیه، ایران و اردن و همچنین شماری از شرکت‌های عراقی در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان نجف اشرف شروع به کار کرد.

وی افزود: تعداد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه به بیش از ۲۰۰ شرکت می‌رسد که محصولات و کالا‌های مختلف خود را برای بازارهای داخلی عراق و به ویژه نجف اشرف عرضه کرده‌اند.

الموسوی خاطر نشان کرد: برگزاری این نمایشگاه، عرصه و میدان بزرگی برای دیدار و گفت و گوی صاحبان شرکت‌ها و کارخانه‌ها و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد محلی در نجف و منطقه فرات مرکزی خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند از تمامی محصولات مختلف عرضه شده توسط کشورهای شرکت کننده اطلاع حاصل کنند ضمن آنکه شاهد استقبال گسترده شهروندان برای خرید کالاها هستیم.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا