اقتصادی

کمیسیون کشاورزی عراق:
عراق در تولید گندم به سطح بسیار خوبی رسیده است

کمیسیون کشاورزی، آب و باتلاق‌های پارلمان عراق خبر داد که عراق در سال جاری با در اختیار داشتن 7 میلیون تن گندم، در سطح بسیار خوبی از تولید این محصول قرار دارد و مخازن وزارت تجارت و کشاورزی ظرفیت لازم را ندارند.

میدل ایست نیوز: کمیسیون کشاورزی، آب و باتلاق‌های پارلمان عراق امروز یکشنبه (5 مه) اعلام کرد که تولید گندم عراق در سال جاری، در سطح بسیار خوبی قرار دارد و به 7 میلیون تن رسیده است.

به گزارش «الفرات نیوز»، ثائر الجبوری عضو کمیسیون کشاورزی پارلمان عراق، گفت که مشکل ما عدم برنامه‌ریزی قبلی برای فصل برداشت و دیگر موارد از ذخیره آب گرفته تا ساماندهی منابع کشاورزی است.

الجبوری ادامه داد که عراق در سال جاری با در اختیار داشتن 7 میلیون تن گندم، در سطح بسیار خوبی از تولید این محصول قرار دارد و مخازن وزارت تجارت و کشاورزی ظرفیت لازم را ندارند.

وی گفت که پیش می‌بینی می‌شود که در دوره‌های پیش رو، در راستای ذخیره محصولات و غلات با وزارت دفاع برای بهره‌مندی از فضای فرودگاه‌ها و مراکز آموزشی قرارداد بسته شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی و مراتع پارلمان عراق تاکید کرد که در نتیجه بارش باران و یا ذخیره نادرست،به بخشی از محصولات خسارت وارد خواهد شد.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا