اقتصادی

کاهش صادرات نفتی عراق به امریکا طی هفته گذشته

اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد که صادرات نفتی عراق به امریکا طی هفته گذشته با هزار بشکه کاهش به روزانه 307 هزار بشکه رسیده است.

میدل ایست نیوز: اداره اطلاعات انرژی امریکا امروز یکشنبه (5 مه) از کاهش صادرات نفتی عراق به امریکا طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش «شفق نیوز» بر اساس فهرست اداره مذکور، میانگین واردات نفت خام امریکا از 7 کشور اصلی صادر کننده نفت خام به این کشور، طی هفته گذشته، به روزانه 5.565 میلیون بشکه رسید که در مقایسه با هفته پیش از آن با روزانه 5.548 میلیون بشکه، 17 هزار بشکه افزایش داشته‌ است.

اداره اطلاعات انرژی امریکا افزود که صادرات نفتی عراق به امریکا طی هفته گذشته به روزانه 307 هزار بشکه رسیده که در مقایسه با هفته پیش از آن با روزانه 308 هزار بشکه، کاهش روزانه یک هزار بشکه‌ای داشته‌ است.

اداره مذکور اشاره کرد که اغلب واردات نفتی امریکا در هفته گذشته از کانادا به طور میانگین روزانه 3.847 میلیون بشکه، مکزیک با 459 هزار بشکه، عربستان با 402 هزار بشکه و کلمبیا با 363 هزار بشکه بوده‌ است.

بر اساس فهرست اداره اطلاعات انرژی امریکا طی هفته گذشته به طور میانگین روزانه 98 هزار بشکه نفت خام از لیبی و 89 هزار بشکه از نیجریه به امریکا صادر شده و هیچ مقدار نفت خامی از روسیه، برزیل و اکوادور به امریکا صادر نشده‌ است.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا