اقتصادی

عراق به دنبال راه‌اندازی خطوط تولید خودرو با همکاری شرکت‌های جهانی

شرکت دولتی بازرگانی خودرو عراق از سازوکار‌ جدید برای راه‌اندازی خطوط تولید خودرو در عراق با همکاری شرکت‌های جهانی خبر داد.

میدل ایست نیوز: شرکت دولتی بازرگانی خودرو عراق امروز سه شنبه (14 مه) از سازوکار‌ جدید برای راه‌اندازی خطوط تولید خودرو در عراق با همکاری شرکت‌های جهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، هاشم السودانی مدیرکل شرکت دولتی بازرگانی خودرو، وابسته به وزارت بازرگانی عراق، گفت که شرکت متبوعش به دنبال تامین تجهیزات و خودروهای ادارات دولتی در انواع مختلف و از شرکت‌های بین‌المللی شناخته شده است.

السودانی افزود که علاوه بر مشارکت در مناقصه‌های اعلام شده از جانب وزارت تجارت، قراردادهایی با ادارات دولتی امضا شده است.

وی ضمن اشاره به بازدید از کارخانه‌های سازنده خودرو در اروپا از جمله اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، و همچنین در برزیل بیان کرد که برنامه‌های آتی این شرکت این است که تا به مشارکت واقعی و مستقیم با کارخانه‌ها دست پیدا کند و شرکت مذکور به عنوان نماینده رسمی شرکت‌های سازنده داخل عراق به شمار آید.

این مسئول عراقی ادامه داد که برنامه این شرکت توافق با شرکت‌ها و راه‌اندازی خطوط تولید با توافق وزارت صنعت و معدن و افتتاح کارخانه‌های تولید این تجهیزات در داخل عراق است.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا