سیاسی

وزیر خارجه قطر نقش رئیسی و امیر عبداللهیان در گسترش روابط با دوحه را چشمگیر توصیف کرد

وزیر خارجه قطر در گفت وگوی تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه ایران، نقش شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان در گسترش روابط تهران و دوحه را چشمگیر توصیف کرد.

میدل ایست نیوز: محمد بن عبدالرحمن آل‌ثانی، وزیر خارجه قطر طی تماس تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه ایران شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه این کشور را تسلیت گفت.

براساس بیانیه وزارت خارجه ایران، نخست وزیر و وزیر خارجه کشور قطر نقش رئیسی و امیرعبداللهیان در گسترش روابط دو کشور را چشمگیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که با تلاش متقابل، این مسیر تداوم یافته و همکاری‌های دو کشور در همه زمینه‌ها توسعه یابد.

علی باقری نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از پیام تسلیت و همدردی امیر و دولت قطر، نقش موثر شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان در تحکیم روابط دوجانبه و تقویت پیوندهای دوستانه بین دو کشور را فراموش نشدنی دانست و ابراز امیدواری کرد که مناسبات ایران و قطر شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشد.

پیش از این خبرگزاری دولت ایران در خبری شهادت ابراهیم رئیسی و تیم همراهش را تایید کرد.

بعد از ظهر یکشنبه 19 می رسانه‌های ایرانی خبر دادند که بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران نیز در آن بود، دچار سانحه شده است.

منبع
وزارت خارجه ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا