سیاسی

نتانیاهو: برنامه «بسیار روشنی» درباره آینده غزه داریم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد برای آینده غزه یک برنامه بسیار روشن دارد و هرگز با مشارکت حماس در آینده غزه موافقت نخواهد کرد.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه برای آینده غزه پس از جنگ، طرح و برنامه «بسیار روشنی» دارد، از مخالفت شدید خود با هرگونه مشارکت حماس در آینده این منطقه خبر داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درگفت‌وگو با سی ان ان، تصریح کرد برنامه بسیار روشنی برای آینده غزه پس از جنگ دارد و هرگز آماده موافقت با شروطی نیست که به حماس اجازه حمله مجدد به اسرائیل را بدهد.

وی تاکید کرد، از بین بردن حماس یک گام اساسی برای اطمینان از این است که در روز پس از جنگ هیچ عنصری در غزه وجود نخواهد داشت که بتواند ما را تهدید کند.

نتانیاهو در این مصاحبه افزود: هدف اول ما از بین بردن جنبش حماس، قبل از اجرای عملیات خلع سلاح همیشگی آن و در نهایت بازسازی این منطقه است.

وی در خصوص وجود نگرانی‌ها از مشارکت یا عدم مشارکت مصر در مذاکرات آتش بس آینده افزود: امیدوارم مصر درک کند که ما نمی‌توانیم در مورد چنین چیزی به توافق برسیم.

وی گفت: از نظر من اسکان مجدد (فلسطینیان) در غزه هرگز وارد نیست و این موضع من است اگرچه برخی از رای دهندگان از این موضوع خوشحال نیستند.

منبع
سی ان ان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا