سیاسی

کنسولگری قطر در اربیل افتتاح شد

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در جشن افتتاح کنسولگری قطر در اربیل، گفت که امیدوارم این گام دلیلی برای توسعه روابط دوستانه اقلیم کردستان و قطر باشد.

میدل ایست نیوز: مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق بر حمایت دولت از متنوع سازی سرمایه گذاری ها و اقتصاد در اقلیم تاکید کرد.

به گزارش شفق نیوز، وی در سخنرانی خود در جشن افتتاح کنسولگری قطر در اربیل، گفت که امیدوارم این گام دلیلی برای توسعه روابط دوستانه اقلیم کردستان و قطر باشد.

بارزانی افزود که از روابط خوب بین اقلیم کردستان و قطر خرسند هستیم، پیشتر چندین مقام قطری به اقلیم سفر و ما نیز به قطر سفر کردیم.

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق گفت که احترام زیادی برای تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر قائلم و امیدوارم روابط بیشتر با قطر در زمینه های مختلف براساس منافع مشترک توسعه یابد.

وی گفت که افتتاح کنسولگری قطر به توسعه روابط در زمینه های مختلف به ویژه در محافل تجاری، فرهنگی، کشاورزی و آموزش عالی کمک خواهد کرد.

بارزانی از سرمایه گذاران قطری خواست به اقلیم کردستان سفر و در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنند.

وی ضمن تاکید بر آمادگی دولت برای ارائه هرگونه تسهیلات برای سرمایه گذاری، تاکید کرد که اقلیم کردستان منطقه ای امن، با ثبات و دارای محیط مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعتی است.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا