سیاسی

بیانیه حزب‌الله درباره جزئیات عملیاتش علیه رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان اعلام کرد که روز جمعه چندین عملیات علیه مواضع و سربازان رژیم صهیونیستی انجام داده است.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان از مجموعه عملیات انجام شده خود در روز جمعه علیه ارتش رژیم صهیونیستی و در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

به گزارش «روسیا الیوم»، رسانه‌های حزب الله لبنان اعلام کردند که نیروهای مقاومت اسلامی در روز جمعه (7 ژوئن) چندین عملیات علیه پایگاه‌ها و تجمع سربازان رژیم اشغالگر مرزهای لبنان و اراضی اشغالی فلسطین انجام دادند.

حزب الله اعلام کرد که نیروهای مقاومت در بخش غربی جنوب لبنان مواضع توپخانه‌ای رژیم اشغالگر در خربه ماعر و استقرار سربازان این رژیم در اطراف آن را با بمب‌های توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در عملیاتی دیگر، خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در داخل پایگاه برکه ریشا را با موشک‌های مناسب مستقیماً هدف قرار داد.

در سومین عملیات انجام شده در بخش غربی جنوب لبنان توسط حزب الله، به استقرار سربازان رژیم اشغالگر در حرش نطوعا با سلاح موشکی حمله شد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت پیروزمندانه و شرافتمندانه آن‌ها مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت 23:25 جمعه تجمع سربازان رژیم اشغالگر در مثلث الطیحات را با موشک هدف قرار دادند.

گفتنی است حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در پی وقوع جنگ در نوار غزه از ۷ اکتبر، روزانه با یکدیگر درگیر هستند که این درگیری منجر به شهادت شماری از نیروهای حزب الله و کشته شدن شماری از نیروهای صهیونیست شده است.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا