اجتماعی

مشارکت 4 میلیون زائر در مراسم سالروز شهادت امام جواد(ع) در کاظمین

عتبه مقدس کاظمین(ع) با اعلام موفقیت طرح خدماتی سالروز شهادت امام جواد(ع)، از مشارکت حدود 4 میلیون زائر در این مراسم خبر داد.

میدل ایست نیوز: عتبه مقدس کاظمین(ع) با اعلام موفقیت طرح سالروز شهادت امام جواد(ع) از مشارکت حدود 4 میلیون زائر در این مراسم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دبیرخانه عتبه مقدس کاظمین(ع) بامداد امروز (شنبه 8 ژوئن) با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که تعداد زائران در این چند روز به حدود 4 میلیون تن رسیده و 3 هزار نیروی داوطلب در داخل صحن و مسیرهای منتهی به آن به خدمت‌رسانی مشغول بودند.

این بیانیه افزوده که تعداد خبرنگارانی که این مراسم را پوشش دادند به 148 خبرنگار رسید و 24 شبکه تلویزیونی و رسانه و در کنار پوشش زنده توسط 25 شبکه ماهواره‌ای نیز در این مراسم فعال بودند.

همچنین 1023 موکب حسینی و بیش از 65 درمانگاه ثابت و سیار در طول مسیر منتهی به مرقد مطهر در حال خدمت‌رسانی به زائران بودند.

در این بیانیه از عتبه دبیرخانه عتبات مقدسه و نماینده مرجعیت عالی شیعه در کاظمین و نیز سازمان الحشد الشعبی و همه نیروهای امنیتی کشور بابت کمک به برگزاری موفق این مراسم قدردانی شده است.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا