اجتماعیسیاسی

آغاز مرحله دوم طرح‌های خدمات‌رسانی در کربلای معلا برای مراسم اربعین

مقامات محلی کربلا مرحله دوم طرح‌های بازسازی و خدمات‌رسانی گسترده به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی را آعاز کرده‌اند.

میدل ایست نیوز: مقامات محلی کربلا از آغاز مرحله دوم عملیات بازسازی و سازندگی و توسعه خدمات در بخش‌ها و نواحی مختلف این شهر به منظور فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم اربعین حسینی خبر دادند.

به گزارش الصباح، «نصیف جاسم الخطابی»، استاندار کربلا تصریح کرد: دولت محلی با کلید زدن مرحله دوم طرح  ساخت و ساز و بازسازی و توسعه بخش‌های خدمات‌رسانی، مقدمات لازم را برای سفر میلیونی و انبوره زائران اربعین تدارک می‌بینند.

وی خاطر نشان کرد، سنگ بنای طرح‌های خدمات رسانی به شماری از محله‌ها و اجرای پروژه‌های زیربنایی از جمله آب، فاضلاب، شبکه آب باران، برق و خدمات در مناطق  مختلف گذاشته شده است و مقدمات اولیه برای برپایی مراسم اربعین، شامل ارائه کلیه خدمات لازم  در سطح شهر در نظر گرفته شده است به ویژه اینکه هر ساله بر خیل زائران اربعین افزوده می‌شود و این امر نیازمند در نظر گرفتن تمامی خدمات لازم از جمله تامین آب آشامیدنی سالم، برق و سنگفرش کردن خیابان‌ها است.

استاندار کربلا افزود: انتظار می‌رود تمامی این پروژه‌ها قبل از آغاز مراسم اربعین امام حسین (علیه السلام) به اتمام برسند چرا که نخستین مرحله این طرح موسوم به «انقلاب در بازسازی» نتایج ملموسی در ارائه خدمات به تعداد زیادی از محله‌ها داشته است در حالی که طی فاز دوم نیز تمامی مناطق مورد نظر در استان کربلا پوشش داده خواهند شد.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا