سیاسی

شلیک بیش از 20 هزار موشک و پهپاد به سوی فلسطین اشغالی ظرف 9 ماه گذشته

بر اساس آمارها و برآوردهای منابع رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه تا کنون ظرف 9 ماه گذشته، حدود 20 هزار پهپاد و موشک از جبهه‌های مختلف به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

میدل ایست نیوز:روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی با اعلام این مطلب تصریح کرد تهدیدات موشکی و ارسال پهپادها به سمت اسرائیل به ویژه در جبهه لبنان به دلیل کوهستانی بودن منطقه الجلیل و جنوب لبنان سخت تر و پیچیده تر خواهد شد.

به گزارش العربی الجدید، در این گزارش آمده است، نیروی هوایی اسرائیل و سامانه پدافند هوایی حدود 9 ماه است که با نبرد پیچیده ای علیه موشک ها و پهپادهای پرتاب شده به سمت اسرائیل مواجهند. این در حالی است که موضوع توانمندی پدافند هوایی پس از انتشار ویدئویی از جانب حزب الله که شامل عکس برداری با کیفیت از اماکن حساس بندر حیفا بود، بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است و موجی از وحشت در بین اسرائیلی ها به راه انداخته است ضمن آنکه تل آویو آن را در قالب جنگ روانی ارزیابی کرده است.

در این گزارش آمده است: شکی نیست که چالش پهپادها در جبهه شمالی، در حال بزرگ‌تر شدن است، زیرا پهپادهای شکاری و انفجاری حزب‌الله در طول جنگ باعث کشته‌ و زخمی‌ شدن شمار زیادی در اسرائیل شده و خسارات شدیدی به بار آورده است.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا