سیاسی

تحلیل سفرای خارجی از انتشار تصاویر شهر موشکی حزب الله

انتشار تصاویر شهر موشکی زیر زمینی حزب الله لبنان، اذهان دیپلمات‌ها و سفرای خارجی را به شدت درگیر خود کرده و آنها معتقدند انتشار این تصاویر پیامی مهم، برای رژیم صهیونیستی است.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان با نمایش شهر موشکی زیر زمینی خود ذهن دیپلمات‌ها و سفرای خارجی در این کشور را به شدت به خود مشغول کرده است.

به گزارش الشرق الاوسط، تعدادی از سفرای خارجی معتمد در لبنان، مشغول بررسی نوار ویدئویی منتشر شده توسط حزب الله هستند که در آن  یکی از تاسیسات موشکی این حزب در تونل‌های زیرزمینی به تصویر کشیده شده است، به ویژه که پخش این تصاویر همزمان با توقف مذاکرات آتش بس در دوحه و تلاش برای از سرگیری آن در قاهره قبل از پایان این هفته  صورت گرفته است.

الشرق الاوسط به نقل از منابع سیاسی تصریح کرد: سفرای خارجی در لبنان اطمینان حاصل کرده‌اند که انتشار این ویدئو صرفا با هدف افزایش روحیه رزمندگان حزب الله نبوده بلکه پیامی به تل آویو است مبنی بر اینکه این شهر زیر زمینی موشکی تنها مشتی از خروار است و در صورت گسترش جنگ، حزب الله مجاز به استفاده از آن خواهد بود و رژیم صهیونیستی برای ایجاد تعادل در قدرت بازدارندگی باید محاسبات و معادلات زیادی را در نظر گیرد.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا