سیاسی

حملات موشکی و پهپادی انصارالله به ناوشکن های امریکایی

انصارالله یمن از انجام حملات به ناوشکن های امریکا در دریای سرخ خبر داد.

میدل ایست نیوز: انصارالله یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: در یک عملیات نظامی منحصر به فرد سه فروند ناوشکن جنگی امریکا را که در دریای سرخ با هدف حمایت و پشتیبانی از دشمن اسرائیلی در حال تحرک بودند، هدف حمله قرار داده‌اند.

به گزارش المسیره، انصارالله تاکید کردند: این عملیات مشترک با همکاری نیروهای دریایی و یگان موشکی و پهپادی یمن به اجرا درآمد و طی آن ۲۳ فروند موشک بالستیک و بالدار و یک فروند پهپاد به سمت اهداف مورد نظر شلیک و پرتاب شد و با استعانت از خداوند منجر به ضربه زدن به سه ناوشکن امریکایی شد.

این منبع تاکید کرد: عملیات دریایی ما بزرگترین عملیات در چارچوب نبرد فتح موعود و جهاد مقدس در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و در پاسخ به تجاوزات امریکایی-انگلیسی به یمن است.

انصارالله اعلام کردند این عملیات همزمان با عملیات هدف قرار دادن عمق رژیم صهیونیستی در یافا و عسقلان انجام شد و ما بر آمادگی خود به منظور انجام عملیات نظامی بیشتر و با کیفیت‌تر در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت اسلامی در لبنان تاکید می‌کنیم.

انصارالله در پایان اعلام کردند: عملیات ما تنها در صورتی متوقف خواهد شد که تجاوزات و محاصره تحمیلی مردم فلسطین در نوار غزه برداشته شود

منبع
المسیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا