
میدل ایست نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد، در تفاهمهای به دست آمده بین امریکا و ایران بر ایجاد یک خط ارتباطی مستقیم بین تهران و واشنگتن به منظور رسیدگی به موارد اضطراری تصریح شده است.
به گزارش الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت، با مسئولان امریکایی و ایرانی برای اجرای کارآمد یادداشت تفاهم به دست آمده، در تماس هستیم.
به گفته این سخنگو، مذاکرات در سطح فنی بین تهران و واشنگتن به رغم وقفههایی برای استراحت، ادامه دارد. مذاکرات فنی در سطح کارشناسان نیز هفته آینده با میانجی گری پاکستان و قطر از سر گرفته خواهد شد.


