خبر اولسیاسی

پاکستان: خط تماس مستقیم بین تهران و واشنگتن ایجاد می‌شود

وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد امریکا و ایران به منظور رسیدگی به موارد اضطراری، یک خط ارتباطی مستقیم بین خود ایجاد خواهند کرد.

میدل ایست نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد، در تفاهم‌های به دست آمده بین امریکا و ایران بر ایجاد یک خط ارتباطی مستقیم بین تهران و واشنگتن به منظور رسیدگی به موارد اضطراری تصریح شده است.

به گزارش الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت، با مسئولان امریکایی و ایرانی برای اجرای کارآمد یادداشت تفاهم به دست آمده، در تماس هستیم.

به گفته این سخنگو، مذاکرات در سطح فنی بین تهران و واشنگتن به رغم وقفه‌هایی برای استراحت، ادامه دارد. مذاکرات فنی در سطح کارشناسان نیز هفته آینده با میانجی گری پاکستان و قطر از سر گرفته خواهد شد.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا