سیاسی

تاکید وزرای خارجه عربستان و قطر بر اهمیت پایبندی به توافق امریکا و ایران

وزرای خارجه در تماسی تلفنی حملات ایران به بحرین را محکوم و بر اهمیت پایبندی به توافق امریکا و ایران و انجام تلاش بیشتر برای موفقیت روند مذاکرات تاکید کردند.

میدل ایست نیوز: فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر تلفنی گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه عربستان، در این تماس تلفنی تحولات اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

دو طرف در ادامه حملات ایران به بحرین و تهدیدات علیه دریانوری را محکوم کردند.

بن فرحان و آل ثانی همچنین بر اهمیت پایبندی به توافق امریکا و ایران و انجام تلاش بیشتر برای موفقیت روند مذاکرات و دستیابی به راه‌حل‌های جامع که امنیت و ثبات را برای منطقه محقق می‌کند، تاکید کردند.

منبع
وزارت خارجه عربستان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا