اجتماعیاقتصادی

تحویل واحدهای مسکونی تقریبا رایگان به خانواده‌های فقیر در 5 استان عراق

سخنگوی وزارت برنامه ریزی عراق گفت که چند مجتمع مسکونی ارزان قیمت در چند استان ساخته و در میان خانواده های فقیر توزیع شد.

میدل ایست نیوز: وزارت برنامه ریزی عراق از پایان ساخت مجتمع های مسکونی ارزان قیمت در 5 استان و توزیع آن در میان خانواده های فقیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، عبدالزهره الهنداوی، سخنگوی وزارت برنامه ریزی عراق گفت که چند مجتمع مسکونی ارزان قیمت در چند استان های گوناگون ساخته و در میان خانواده های فقیر توزیع شد.

وی افزود که این واحدهای مسکونی در میان خانواده هایی که نیاز به مسکن دارند و توانایی تامین آن را ندارند به صورت تقریبا رایگان تحویل داده شد.

الهنداوی با اشاره به اینکه این واحدهای مسکونی در استان های الدیوانیه، واسط، المثنی، کرکوک و الانبار بوده، گفت که مجتمع های مسکونی دیگری نیز در دست احداث است.

سخنگوی وزارت برنامه ریزی عراق گفت که واحدهای در دست ساخت نیز با همین سازوکار و در چارچوب استراتژی مبارزه با فقر طی 5 سال آینده تحویل داده می شود.

الهنداوی این اقدامات را بخشی از طرح ویژه اسکان فقرا شامل ایجاد مجتمع های مسکونی جدید پس از تاسیس صندوق مناطق فقیرتر یا حمایت از مناطق و استان های فقیرتر دانست و گفت که این طرح ارزش و اهمیتی به سیاست مبارزه با فقر به ویژه در حوزه مسکن می دهد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا