اقتصادی

امضای دو ضمیمه قرارداد برای احداث فرودگاه ناصریه با شرکت ترکیه‌ای و چینی

وزارت حمل و نقل عراق از امضای ضمیمه قرارداد مشاوره و ضمیمه قرارداد احداث فرودگاه بین‌المللی ناصریه در استان ذی قار با دو شرکت ترکیه‌ای و چینی خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت حمل و نقل عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که ضمیمه قرارداد مشاوره و ضمیمه قرارداد احداث فرودگاه بین المللی ناصریه در استان ذی قار با دو شرکت ترکیه ای و چینی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، عباس صبار البیضانی، مدیرکل شرکت کل مدیریت فرودگاه ها و هوانوردی عراق، ضمیمه قرارداد مشاوره پروژه احداث فرودگاه بین المللی ناصریه را با شرکت ترکیه ای «Kiklop Design Hertz Insaat» و ضمیمه قرارداد احداث فرودگاه بین المللی ناصریه را با شرکت چینی «cscec» امضا کرد.

البیضانی تاکید کرد که این دو ضمیمنه در راستای انجام دستورات رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل عراق و برای تسریع در احداث فرودگاه ناصریه امضا شده است.

طه خالد اسماعیل، مدیر بخش حقوقی شرکت کل مدیریت فرودگاه ها و هوانوردی عراق گفت که این بخش دو ضمیمه قرارداد را آماده کرده و شرکت ترکیه بر اجرای پروژه نظارت خواهد داشت و شرکت چینی بر ساخت و احداث آن براساس معیارهای بین المللی مبادرت خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر، وزیر حمل و نقل عراق، در 4 ژوئیه از فرودگاه ناصریه بازدید کرد و در نشستی با حضور شرکت چینی حضور یافت.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا