اقتصادیخبر اول

موفقیت وزارت صنایع عراق در تحقق رشد قریب به 8 درصدی

وزارت صنایع و معادن عراق از رشد 7.84 درصدی درآمدهای سال گذشته خود در مقایسه با سال‌های پیش از آن خبر داد و تاکید کرد موفق به کاهش هزینه‌ها شده است.

میدل ایست نیوز: وزارت صنایع و معادن عراق از رشد 7.84 درصدی درآمدهای سال گذشته خود در مقایسه با سالهای پیش از آن خبر داد و تاکید کرد موفق به ساده سازی و کاهش هزینه ها شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، این وزارتخانه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در پی انجام اقدامات و اجرای برنامه ها و استراتژی توسعه، تحت نظارت مستقیم و پیگیری دقیق و مستمر خالد بتال النجم وزیر صنایع، عملکرد مالی خوبی در سال 2023 در مقایسه با سال‌های گذشته 2022 و 2021 داشته ایم.

در این بیانیه آمده است، درآمدها در سال 2023 نسبت به سال 2022 با توجه به توسعه فعالیتهای تولیدی و بازاریابی شرکت ها، تکمیل طرح های بازسازی و بهره برداری تعدادی از کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل و افتتاح تعدادی پروژه و خطوط تولید جدید و ارتقای سطح کسب و کار افزایش 7.84 درصدی داشته است.

این منبع افزود: وزارت صنایع توانسته است در سال 2023 میلادی 5.80 درصد نسبت به سال 2022 هزینه‌ها را کاهش دهد و به بهبود عملکرد شرکت ها امیدوار باشد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا