سیاسی

رئیس اتحادیه علمای مسلمان ترور هنیه را محکوم کرد

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان با محکوم کردن ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد آرمان فلسطین هرگز دچار شکست نخواهد شد.

میدل ایست نیوز: رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان با محکوم کردن ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد آرمان فلسطین هرگز دچار شکست نخواهد شد.

به گزارش شهاب، علی القره داغی رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در واکنش به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: شهادت هنیه گواه روشنی است مبنی بر اینکه آرمان فلسطین دچار شکست نخواهد شد و مقاومت و پایداری آن تا تحقق آزادی و عدالت پابرجا خواهد بود.

وی افزود: شهادت اسماعیل هنیه رهبر حماس در چارچوب نبرد چند دهه‌ای بین مردم فلسطین و یک رژیم اشغالگر تروریست، مساله‌ای غیرقابل پیش‌بینی نبود چرا که جنبش حماس با خائن‌ترین و منفورترین دشمنان درگیر است.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان تصریح کرد اسماعیل هنیه با شایستگی ثابت کرد مرد حق و راستی و پایبند و متعهد به آرمان فلسطین و تا آخرین لحظه مدافع آزادی و عدالت ملت این سرزمین بود.

وی افزود: شهادت رهبران حماس همیشه نسل جدیدی را به وجود می‌آورد که مصمم و قاطع و متعهد به آرمان فلسطین هستند و این جنبش را قوی‌تر و مصمم‌تر می‌سازند.

قره داغی افزود: اسماعیل هنیه و دیگر نمادهای مقاومت فلسطین در ذهن‌های مردم باقی خواهند ماند و مایه افتخار و عزت نسل های بعدی خواهند شد.

پیش از این جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تهران به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

سپاه پاسداران ایران در اطلاعیه ای درباره شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تاکید کرد که بی تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقاومت به ویژه ایران اسلامی مواجه خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا