سیاسی

پس از اتمام مذاکرات در دوحه انجام شد؛
رایزنی وزیر خارجه قطر و باقری درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه

نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و سرپرست وزارت خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی درباره تحولات اوضاع در منطقه خصوصا در نوار غزه و آخرین تلاش‌های میانجیگری مشترک در راستای پایان دادن به جنگ در این نوار رایزنی کردند.

میدل ایست نیوز: محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و علی باقری سرپرست وزارت خارجه ایران پس از انجام مذاکرات در دوحه با هدف دستیابی به آتش بس، با یکدیگر تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش الخلیج آنلاین، وزارت خارجه قطر اعلام کرد آل ثانی و باقری در این گفت‌وگوی تلفنی، درباره تحولات اوضاع در منطقه خصوصا در نوار غزه و اراضی فلسطین اشغالی و آخرین تلاش های میانجیگری مشترک در راستای پایان دادن به جنگ در نوار غزه و ضرورت آرام کردن اوضاع و کاهش تنش در منطقه رایزنی کردند.

این مقام قطری در ادامه بر پایبندی کشور خود به حمایت از تمامی تلاش های منطقه ای و بین المللی جاری در راستای تحقق امنیت و ثبات در عرصه منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.

گفتنی است ساعاتی پیش، قطر، مصر و امریکا پس از انجام مذاکرات در دوحه با هدف پر کردن شکاف های میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی در راستای دستیابی به توافق آتش بس در غزه و تبادل اسیران، بیانیه مشترکی صادر کردند.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا