سیاسی

هشدار نهادهای بین المللی درباره اوضاع فاجعه‌بار غزه

سازمان‌ها و نهادهای بین المللی درباره اوضاع وخیم و فاجعه‌بار نوار غزه در پی کوچاندن اجباری ساکنان آن به دست رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

میدل ایست نیوز: نهادهای بین المللی درباره اوضاع وخیم و فاجعه‌بار نوار غزه در پی کوچاندن اجباری ساکنان آن به دست رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش الجزیره، آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (اونروا) اعلام کرد: وضعیت در نوار غزه به شدت فاجعه‌بار است و خانواده‌ها در پی تهدیدها و دستور صدور حکم تخلیه، مجبور به فرار هستند و در محاصره تانک‌ها، بمب‌ها و حملات از هر سو قرار دارند.

در همین ارتباط، شبکه بلومبرگ به نقل از یک مقام سازمان ملل اعلام کرد: این سازمان پس از صدور دستور تخلیه بسیاری از مناطق توسط اسرائیل، مجبور به متوقف کردن عملیات بشردوستانه خود در غزه شده است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در غزه از وقوع سه کشتار در نوار غزه خبر داد که حاصل آن انتقال 41 شهید و 113 زخمی به بیمارستان‌ها ظرف 24 ساعت گذشته بوده است.

این وزارتخانه شمار قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر تا کنون را 40 هزار و  476 شهید و 93 هزار و 647 زخمی اعلام کرد.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا