سیاسی
رئیس جمهور ایران راهی پاکستان شد
پزشکیان رئیس جمهور ایران طی سفری رسمی و در راس یک هیئت بلندپایه عازم اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.

میدل ایست نیوز: مسعود پزشکیان رئیسجمهور ایران در جریان این سفر، در دیدارهای جداگانهای با مقامات ارشد پاکستانی، درباره مهمترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور به تبادل نظر خواهد پرداخت.
براساس بیانیه ریاست جمهوری ایران، بررسی آخرین تحولات و روند مذاکرات اخیر، همچنین راههای تعمیق و گسترش همکاریها و مناسبات دوجانبه در حوزههای سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و منطقهای، از مهمترین محورهای گفتوگوهای پزشکیان با مقامات پاکستان خواهد بود.
این سفر در چارچوب سیاست توسعه و تحکیم روابط با کشورهای همسایه و در راستای تقویت همکاریهای مشترک میان تهران و اسلامآباد انجام میشود و وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی ایران، پزشکیان را همراهی میکنند.



