سرخط خبرها

حضور گسترده نظامیان امریکایی در کرکوک، خشم مردم را برانگیخت

به گزارش شبکه "پرس تی وی" ایران، استقرار پرشمار نیروهای امریکایی در پایگاه نظامی در نزدیکی شهر کرکوک، خشم بسیاری از ساکنین این شهر شمالی عراق را برانگیخته است.

میدل ایست نیوز:به گزارش شبکه “پرس تی وی” ایران، استقرار پرشمار نیروهای امریکایی در پایگاه نظامی در نزدیکی شهر کرکوک، خشم بسیاری از ساکنین این شهر شمالی عراق را برانگیخته است.

طبق این گزارش، نظامیان امریکایی غالبا در پایگاه ” کی 1″ که در 15 کیلومتری کرکوک قرار دارد، تمرکز دارند و مقامات امریکایی مدعی شده اند که استقرار این نیروها به دلیل مقابله با باقی مانده عناصر گروه تروریستی داعش است.

یکی از ساکنین این شهر گفت: همه گروه های نژادی در صلح و آرامش در کنار هم زندگی می کنند و حضور نیروهای خارجی آرامش و صلح موجود در این شهر را تحت الشعاع قرار می دهد.

این شهروند عراقی در ادامه تاکید کرد: «ما نیازی به نظامیان خارجی نداریم زیرا حضور نیروهای ارتش، حشدالشعبی، پیشمرگه و پلیس کافی است و ما با برادرانمان در صلح و دوستی زندگی می کنیم.»

گزارش منتشر شده در شبکه پرس تی وی در پایان اظهار داشت: استقرار نیروهای عملیات ویژه امریکا در واکنش به تنش های روی داده در اقدام غیر قانونی برخی از گروه های سیاسی کُردی در برافراشتن پرچم اقلیم کردستان در برخی از دفاتر سیاسی خود در شهر کرکوک بوده است.

منبع
المعلومه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا