سرخط خبرها

درخواست ائتلاف اصلاح از عبدالمهدی برای معرفی نامزدهای مستقل برای وزارتخانه های باقی مانده

نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف اصلاح و سازندگی از «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق خواست هر چه سریع تر دو نامزد مستقل برای تصدی وزارتخانه های باقی مانده برای پایان دادن به منازعات درون پارلمان، معرفی کند.

میدل ایست نیوز:«مناهل الحمیداوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف اصلاح و سازندگی امروز دوشنبه از «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق خواست هر چه سریع تر دو نامزد مستقل برای تصدی وزارتخانه های باقی مانده برای پایان دادن به منازعات درون پارلمان، معرفی کند.

الحمیداوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: کشمکش در داخل فراکسیون های سیاسی در خصوص نامزدهای باقی مانده افزایش یافته است و این امر، کار را برای نخست وزیر و پارلمان پیچیده تر کرده است. وی در ادامه از نخست وزیر عراق خواست تا دو نامزد مستقل برای به عهده گرفتن وزارتخانه های باقی مانده معرفی کند و به کشمکش های شکل گرفته در داخل پارلمان پایان دهد.

الحمیداوی افزود: توافق سیاسی که پیش از تشکیل دولت حاصل شد بیانگر لزوم معرفی دو نامزد برای تصدی وزارتخانه های امنیتی است.

وی در پایان گفت: به مصلحت نخست وزیر و فراکسیون های سیاسی عراق نیست که بر سر شخصیتی حزبی که هیچ گونه اتفاق نظری در خصوص او در پارلمان وجود ندارد، اصرار ورزند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا