سرخط خبرها

وزیر دفاع ترکیه: ارتش منتظر دستور اردوغان برای انجام عملیات در منبج و شرق فرات است

«خلوصی آکار»، وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که ارتش این کشور آمادگی کامل برای انجام عملیات نظامی در منبج و شرق فرات را دارد.

میدل ایست نیوز: «خلوصی آکار»، وزیر دفاع ترکیه امروز یکشنبه اعلام کرد که ارتش این کشور آمادگی کامل برای انجام عملیات نظامی در منبج و شرق فرات را دارد. وی همچنین تاکید کرد که نیروهای ترکیه منتظر دستور رئیس جمهور برای آغاز عملیات هستند.

به گزارش شبکه روسیا الیوم، آکار در بازدید از استان آغری در شرق ترکیه گفت: «نیروهای ترکیه در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و در انتظار دستور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه هستند.»

وی افزود: «ما به هیچ عنوان اجازه به خطر افتادن امنیت کشور را نمی دهیم، هیچ کس نباید در این مساله شک و تردیدی داشته باشد.»

وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که آنکارا به هیچ عنوان از حاکمیت و استقلال خود چشم نخواهد پوشید.

آکار افزود:«ما هیچ گاه اجازه ظهور و بروز گذرگاهی تروریستی در جنوب کشورمان و شمال سوریه را نخواهیم داد. ترکیه هیچ طعمی به خاک کشورهای همسایه ندارد و به تمامیت ارضی همه کشورها از جمله سوریه و عراق احترام می گذارد.»

وی تاکید کرد که ترکیه تنها تروریست‌ها را هدف قرار می دهد و در پی حمله به برادران کُردی که به واسطه فتنه انگیزی و دسیسه چینی برخی طرف‌ها مورد تحریک قرار می گیرند، نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا