اجتماعیسرخط خبرها

برهم صالح بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد

برهم صالح، طی دیداری با جعفر صادق علاوی و هیأت همراه وی، بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری کرونا تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: «برهم صالح»، رئیس جمهور عراق، امروز دوشنبه (24 فوریه) طی دیداری با «جعفر صادق علاوی»، وزیر بهداشت این کشور و هیأت همراه وی، بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق به نقل از دفتر ریاست جمهوری، در این دیدار که در کاخ السلام بغداد برگزار شد، دو طرف به بررسی اقدامات و تدابیر پیشگیرانه انجام شده از طرف وزارت بهداشت برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا پرداختند.

برهم صالح تاکید کرد که وزارت بهداشت باید اهمیت بسیاری در خصوص مقابله با بیماری های مسری و تهیه آزمایش های پزشکی لازم برای جلوگیری از ورود کرونا به کشور بدهد، و مراکز بهداشتی کشور باید مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند و اقدامات پیشگیرانه لازم برای حفاظت از سلامتی شهروندان را اتخاذ کنند.

از طرفی دیگر، وزیر بهداشت نیز برنامه های این وزارت برای مقابله با کرونا و گام های برداشته شده برای حفاظت از شهروندان عراق از ابتلا به این بیماری را از طریق تامین بهداشت مناسب کشور، به اطلاع رئیس جمهور رساند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا