سرخط خبرها

گروه انصارالله یمن: اهدافی حساس در عمق خاک عربستان را هدف قرار دادیم

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیات نظامی بزرگی در خاک عربستان و بمباران اهدافی حساس در ریاض، جیزان، نجران و عسیر خبر داد.

میدل ایست نیوز: «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیات نظامی بزرگی در خاک عربستان و بمباران اهدافی حساس در ریاض، جیزان، نجران و عسیر خبر داد.

به گزارش شبکه المسیره، یحیی سریع در سخنانی با بیان اینکه عملیاتی که در داخل خاک عربستان انجام شد، اهداف حساسی را هدف قرار داد، این عملیات را بزرگترین عملیات نظامی ویژه توصیف کرد که عمل اراضی عربستان را نشانه گرفت.

وی افزود: یگان موشکی نیروهای مسلح یمن، اهداف اقتصادی و نظامی را در جیزان، نجران و عسیر با شمار زیادی از موشک‌های بدر و پهپادهای قاصف 2 بمباران کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: «همچنین اهداف حساسی در ریاض، پایتخت عربستان با استفاده از موشک‌های ذوالفقار و شماری از پهپادهای صماد 3 بمباران شد.»

یحیی سریع افزود: «عربستان اگر به تجاوزات و محاصره خود علیه یمن ادامه دهد، نظام سعودی را به انجام عملیات دردناک و کوبنده وعده می دهیم.»

وی در پایان اظهار داشت: به زود جزئیات بیشتری از این عملیات نظامی گسترده و ویژه در روزهای آتی ارائه خواهیم کرد.

رسانه های عربستان، بامداد امروز، 29 مارس، از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان پایتخت در اثر هدف قرار دادن موشک های شلیک شده به «ریاض» و «جازان»، خبر دادند.

به گزارش این رسانه ها، صدای انفجار، ناشی از اقدام نیروهای پدافند هوایی عربستان برای هدف قرار دادن موشک های بالستیک شلیک شده بسوی عربستان بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا