سرخط خبرها

هواپیماهای آمریکایی، به پرواز شناسایی بر فراز مواضع حشد الشعبی در جرف النصر و الانبار اقدام کردند

یک منبع امنیتی، از اقدام هواپیماهای آمریکایی به پرواز شناسایی بر فراز مواضع حشد الشعبی در منطقه جرف النصر و سایر مناطق در استان الانبار، خبر داد.

میدل ایست نیوز: یک منبع امنیتی، امروز یکشنبه 12 آوریل، از اقدام هواپیماهای آمریکایی به پرواز شناسایی بر فراز مواضع حشد الشعبی در منطقه «جرف النصر» در شمال بابل و سایر مناطق در استان الانبار، خبر داد.

این منبع در گفتگویی با پایگاه خبری «المعلومه»، گفت: «هواپیماهای جنگی آمریکا اقدام به پروازهای شناسایی بر فراز مواضع نیروهای حشد الشعبی در مناطق جرف الصخر در نزدیکی با شهر «عامریة الصمود» در جنوب شهر الفلوجة کردند.»

وی ضمن اظهار بی اطلاعی از علت حقیقی این پروازهای شناسایی، افزود: «هواپیماهای آمریکایی، همچنین مناطقی از حضور نیروهای حشد الشعبی در منطقه «الرزازه» به سمت استان کربلا را نیز مورد عملیات شناسایی خود قرار دادند.»

منبع مذکور بیان کرد که این عملیات های شناسایی به مناطق مذکور منحصر نبوده بلکه مناطق حضور نیروهای حشد الشعبی در مناطق غربی عراق را نیز دربر گرفت.

به گفته این منبع نیروهای حشد الشعبی در همه مواضع خود تدابیر شدید امنیتی را برای مقابله با هر اتفاق غیر منتظره ای اتخاذ کردند.

منبع
المعلومه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا