اجتماعیخبر اولسرخط خبرها

پخش زنده سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در 20 شبکه عراقی به مناسبات روز جهانی قدس

حدود ۲۰ شبکه تلویزیونی عراق امروز به مناسبت روز جهانی قدس، سخنان «آیت الله خامنه‌ای» را زنده پخش کردند.

میدل ایست نیوز: حدود ۲۰ شبکه تلویزیونی عراق امروز به مناسبت روز جهانی قدس، سخنان «آیت الله خامنه‌ای»، رهبر جمهور اسلامی ایران را زنده پخش کردند.

شبکه های تلویزیونی الانوار۲، نبأ، الفرات، النجباء، الاباء، الغدیر، الاتجاه، ای نیوز، المسار، المسار الاولی، الایام، الراصد، الاشراق، العهد، بلادی، افاق، البینة و الصحة مجموعه ای از شبکه های تلویزیونی هستند که سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای را زنده پخش کردند.

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرده بود مسئله‌ای به عظمت مسئله‌ فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفْس و هوشمندی روزافزون ملّت‌های مسلمان، اجازه‌ فراموش شدن آن را بدهد.

وی اظهار داشت: «سیاست عمده‌ استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله‌ی فلسطین در ذهنیّت جوامع مسلمان و به سَمت فراموشی راندن آن است. و فوری‌ترین وظیفه، مبارزه با این خیانتی است که به دست مزدوران سیاسی و فرهنگی دشمن در خودِ کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد. و حقیقت آن است که مسئله‌ای به عظمت مسئله‌ی فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفْس و هوشمندی روزافزون ملّت‌های مسلمان، اجازه‌ فراموش شدن آن را بدهد؛ هر چند آمریکا و دیگر سلطه‌گران و پادوهای منطقه‌ای آنان همه‌ی پول و توان خود را برای آن به کار گیرند.»

از طريق
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا