سرخط خبرها

پاسخ کتائب حزب الله به اتهامات برخی به آن در خصوص ترور «هشام الهاشمی»

گروه مسلح کتائب حزب الله در پاسخ به برخی اتهامات به آن مبنی بر ترور هشام الهاشمی، رسانه های معاند عراقی را به اتهام پراکنی علیه مخالفان حضور نیروهای امریکایی متهم کرد.

میدل ایست نیوز: گروه کتائب حزب الله امروز سه شنبه به برخی اتهامات به وی در خصوص ترور «هشام الهاشمی»، کارشناس مسائل امنیتی عراق پاسخ داد.

کتائب حزب الله برخی رسانه های معاند را بوق های صهیونیست ها برای هدف قرار دادن عراقی های شریف از طریق اتهام پراکنی دانست.

واحد رسانه ای کتائب حزب الله در بیانیه ای گفت: «سلسله حملاتی که مخالفان حضور نیروهای امریکایی در عراق را از طریق اتهام پراکنی هدف قرار می دهد در شیوه رسانه های معاند عراق آشکارشده است.»

در ادامه بیانیه آمده است: «رسانه های معاند بوق های تبلیغاتی خود را از طریق اتهام پراکنی برای هدف قرار دادن عراقی هایی که مخالف حضور اشغالگران هستند، به کار می گیرند.»

کتائب حزب الله تاکید کرد تاریخ امریکا و همراهان آن شیوه های خیانت و جنایت آن ها در حق بشریت را فاش کرده و پستی تصمیم گیرندگان آن ها را نشان می دهد.

کتائب حزب الله اشاره کرد اهل مقاومت به اخلاق شجاعان آراسته هستند و تهمت و افتراهای خونریزها هرگز آن ها را از انجام وظیفه شرعی، اخلاقی و ملی آن باز نمی دارد.

گفتنی است هشام الهاشمی شب گذشته توسط افراد ناشناس مسلح در شرق بغداد ترور شد و جان باخت.

منبع
خبرگزاری ملی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا