تلگرامسرخط خبرها

منهدم شدن 4 باند جرائم سازمان یافته در استان دیالی/ دستگیری 5 تروریست داعشی در نینوا

نیروهای امنیتی عراق طی عملیات های جداگانه ای در دو استان دیالی و نینوا ضمن منهدم کردن 4 باند جرائم سازمان یافته، 5 تروریست داعشی را نیز دستگیر کردند.

میدل ایست نیوز: سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد نیروهای الحشد الشعبی در استان دیالی 4 باند جرایم سازمان یافته در استان را منهدم کردند.

«صادق الحسینی»، سخنگوی الحشد الشعبی در استان دیالی گفت: «واحد اطلاعات الحشد الشعبی با هماهنگی و همکاری با واحد اطلاعات و مبارزه با تروریسم استان دیالی و از طریق سلسله عملیات های ویژه توانستند 4 باند جرائم سازمان یافته را که در برخی از شهرهای استان فعالیت می کردند منهدم کنند.»

وی افزود این عملیات از طریق کمین و محاصره اعضای این باند و در راستای پشتیبانی از تلاش ها برای تقویت امنیت و ثبات در استان دیالی انجام شد.

در ماه های گذشته نیز بسیاری از باندهای جرائم سازمان یافته در استان دیالی با تلاش های امنیتی مشترک دستگاه های امنیتی عراق منهدم شدند.

از طرفی دیگر و در استان نینوا نیز سازمان اطلاعات وابسته به وزارت کشور عراق 5 تروریست داعشی را دستگیر و دو پناهگاه متعلق به داعش را مصادره کردند.

سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق در بیانیه ای گفت که نیروهای اطلاعات استان نینوا 5 تروریستی که بر اساس احکام ماده 4 تروریست تحت تعقیب بودند را به اتهام عضویت در داعش دستگیر کردند.

این تروریست ها که در اردوگاه های عمومی و گردان های پشتیبانی داعش فعالیت می کردند به عضویت در گروه داعش و انجام عملیات های تروریستی علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان اعتراف  کردند.

منبع
بغداد الیومالسومریة نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا