اقتصادیسرخط خبرها

شرکت بنادر عراق: پروژه اتوماسیون سازی بنادر تا پایان سال 2021 تکمیل می شود

مدیر شرکت بنادر عراق گفت که پروژه اتوماسیون سازی بنادر عراق تا پایان سال 2021 تکمیل، و اتصال الکترونیکی بین شرکت و همه بنادر و طرف های امنیتی انجام می شود.

میدل ایست نیوز: شرکت بنادر عراق ضمن اعلام اینکه پروژه اتوماسیون سازی تا پیش از پایان سال 2021 انجام می شود اشاره کرد که درآمد ماهانه بنادر عراق از ماه ژوئن بین 46 تا 47 میلیارد دینار شده است.

«فرحان محیسن الفرطوسی»، مدیر شرکت بنادر عراق در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: درآمد بنادر از ماه ژوئن و از 6 میلیارد دینار در ماه، در ماه نوامبر به 50 میلیارد دینار افزایش داشته است.

وی اشاره کرد که درآمد بنادر در ماه دسامبر به دلیل بدی آب و هوا و وزش باد و باران به صورتی که حرکت را متوقف کرده و تاثیر منفی بر درآمد گذاشته، کاهش یافت.

مدیر شرکت بنادر عراق توضیح داد که همکاری مشترکی با آکادمی عربی علوم و فناوری مصر و توافقی بر سر فعالسازی یادداشت تفاهم در سال 2017 برای بالا بردن توانایی کادر عامل در بنادر وجود دارد و طی هفته آتی گروهی به شهر اسکندریه مصر برای شرکت در دوره های مهارت افزایی در زمینه های اداری، مالی و فعالیت سرمایه گذاری در بنادر فرستاده می شود.

الفرطوسی همچنین اشاره کرد که کار برای اجرای مهم ترین پروژه در بنادر یعنی اتوماسیون سازی و اتصال الکترونیکی بین مقر شرکت بنادر عراق و اداره های بنادر و طرف های امنیتی تا همه گذرگاه های گمرکی و سایر کارهای لجستیکی با طرف های ناظر در حال اجراست و تا پایان سال 2021 این پروژه اجرایی می شود.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا