خبر اولسرخط خبرها

تاکید کمیسیون بهداشت پارلمان عراق بر پیگیری دلایل بروز فاجعه بیمارستان ابن الخطیب

کمیسیون بهداشت پارلمان عراق به ریاست «محمد الحلبوسی» نشستی برای بررسی حادثه آتش‌سوزی بیمارستان کرونایی ابن الخطیب برگزار کرد.

میدل ایست نیوز: کمیسیون بهداشت پارلمان عراق به ریاست «محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان نشستی برای بررسی حادثه آتش‌سوزی بیمارستان کرونایی ابن الخطیب برگزار کرد.

در بیانیه ریاست پارلمان عراق تاکید شده است، پارلمان فاجعه دردناک بیمارستان ابن الخطیب را که منجر به جان باختن و مصدوم شدن ده‌ها از بیماران این بیمارستان شد، از نزدیک دنبال می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است، ریاست پارلمان ضمن ابراز تاسف نستب به این حادثه دردناک، خواهان برگزاری نشست فوری کمیسیون بهداشت برای ایفای نقش نظارتی خود همراه با نهادهای ذیربط دولتی است تا دلایل بروز این فاجعه روشن شده و عاملان و مقصران آن به دست عدالت سپرده شوند.

ریاست پارلمان عراق همچنین بر پیگیری درمان سوختگی بیماران در داخل و خارج از عراق و پرداخت غرامت به خانواده قربانیان تاکید کرد.

 «خالد المحنا»، سخنگوی وزارت کشور عراق امروز یکشنبه تاکید کرد حادثه انفجار و آتش سوزی در بیمارستان ابن الخطیب در بغداد، 82 شهید و بیش از صد مجروح برجای گذاشته است.

پیش از این و در ساعات پایانی روز شنبه چندین کپسول اکسیژن در این بیمارستان که مخصوص درمان بیماران کرونایی است منفجر شد.

از طريق
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا