خبر اولسرخط خبرهاسیاسی

الکاظمی در رژه الحشد الشعبی: با شما عراق نقش تاریخی خود را در منطقه بازمی یابد

نخست‌وزیر عراق، در مراسم رژه نیروهای الحشد الشعبی تأکید کرد که این نیروها نیروهای حکومت عراق هستند و با کمک آنها عراق نقش تاریخی خود را در منطقه بازمی‌یابد.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق، در مراسم رژه نیروهای الحشد الشعبی تأکید کرد که این نیروها نیروهای حکومت عراق هستند و با کمک آنها عراق نقش تاریخی خود را در منطقه بازمی‌یابد.

بر اساس بیانیه رسمی سازمان الحشد الشعبی، در مراسم اولین رژه نیروهای الحشد الشعبی که صبح امروز در پایگاه نظامی ابومنتظر المحمداوی (اشرف سابق) برگزار شد، الکاظمی تأکید کرد نیروهای حشد هر کاری که لازم باشد برای خدمت به ملت و میهن انجام می‌دهند.

او خطاب به این نیروها گفت: «شما در کنار نیروهای امنیتی تروریسم را از پای درآوردید و با آگاهی و انضباط و رفتار حرفه‌ای خود موجب ماندگاری حشد هستید و با شما عراق نقش تاریخی خود را در منطقه بازمی‌یابد».

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق همچنین یاد شهدای حشد را گرامی داشت.

مصطفی الکاظمی پس از این مراسم با انتشار توئیتی نوشت: «در دسامبر در رژه ارتش قهرمان حاضر شدیم و امروز در رژه فرزندانمان در الحشد الشعبی و تأکید می‌کنیم که همه فعالیت‌های ما زیر پرچم عراق و حفاظت از خاک و ملتش وظیفه ماست».

او افزود: «آری به عراق توانای توانمند».

رژه الحشد الشعبی با حضور فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، صبح امروز اجرا شد. این اولین رژه نیروهای الحشد الشعبی است و در هفتمین سالروز تأسیس نیروهای حشد در پی صدور فتوای جهاد کفائی مرجعیت عالی شیعه برگزار می شود.

 

منبع
پایگاه رسمی الحشد الشعبی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا